۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
تیم نظارت عالیه سازمان بازرسی کل کشور از اجرای عملیات تعمیرات اساسی کارخانه محصولات کاغذی لطیف بازدید کرد
چکیده

معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور به همراه سر بازرس حوزه شستا در سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی روند انجام عملیات تعمیرات اساسی(اورهال) کارخانه محصولات کاغذی لطیف از این مجتمع تولیدی بازدید کردند.

access_time ۱۴۰۳ چهارشنبه ۴ مهر
remove_red_eye 158 بازدید
تیم نظارت عالیه سازمان بازرسی کل کشور از اجرای عملیات تعمیرات اساسی کارخانه محصولات کاغذی لطیف بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف ، جناب آقای باتقوا معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور به همراه جناب آقای عباسی سر بازرس حوزه شستا در سازمان بازرسی کل کشور با حضور در محل کارخانه محصولات کاغذی لطیف ضمن آشنایی با عملکرد و تولیدات کارخانه از فرآیند عملیات اورهال سال 1403 بازدید و سرکشی نموده و پس از این بازدید، معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سر بازرس حوزه شستا در سازمان بازرسی کل کشور با ابراز خرسندی از حضور در این کارخانه از روند اجرای دقیق و فنی عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) نیز تشکر و قدردانی کردند.

در جریات این بازدید مهندس کامبیز معتمد وزیری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف ضمن خوش آمد گویی و استقبال از حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور ، گزارش جامع و مبسوط از اقدامات انجام شده در حوزه اورهال این مجتمع تولیدی ارائه نمود.

در ادامه این دیدار هر یک از مدیران شرکت لطیف نیز گزارشی از وضعیت بخش های تحت مدیریت خود را ارائه نمودند و در هر مورد گفتگو های لازم جمعی میان حاضرین صورت پذیرفت و راهکارهای گوناگون جهت رفع مشکلات و ارتقاء کمی و کیفی هر بخش مطرح گردید.

جناب آقای باتقوا معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور مجموعه لطیف را شرکتی با پتانسیلهای بالا در زیرمجموعه گروه هلدینگ تاسیکو دانستند و این بازدید را بسیار مفید جهت مشاهده ی از نزدیک این ظرفیتها ارزیابی کردند.

آقایان باتقوا و عباسی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی پرسنل این مجموعه، بر احصاء مشکلات شرکت در حوزه های مختلف و ارسال گزارش آن به سازمان بازرسی کل کشور تاکید نموده و راهکارهایی در این زمینه ارائه کردند .